Aby utrzymać się na szczycie w branży handlowej, należy regularnie śledzić i adaptować nowinki technologiczne, które świadczą o wysokim profesjonalizmie firmy. Luksusowa sieć Neiman Marcus utrzymuje swoje standardy poprzez wdrażanie nowych rozwiązań, które poprawiają jakość obsługi. Obecnie prezentują nowy sposób ekspozycji swoich produktów – interaktywny stół z katalogami. 

„Klient nasz pan”, a dzisiejszy potencjalny nabywca świetnie orientuje się w multimedialnym świecie i coraz częściej ogranicza się do używania dotykowego ekranu czytając książki, robiąc zakupy, płacąc rachunki czy komunikując się z przyjaciółmi. Przeglądanie papierowych katalogów i kartkowanie stron jest zbyt nużące i przestało oddziaływać na wyobraźnię klienta, dlatego nowe trendy technologiczne starają się przede wszystkim uatrakcyjnić proces kupowania zgodnie z duchem czasów. Interaktywny katalog jest zatem idealną alternatywą dla tradycyjnych nośników.

Multimedialna sprzedaż detaliczna
Nowatorskie urządzenia pojawiają się w sklepach stacjonarnych, podkreślając ich nowoczesność i profesjonalizm. Neiman Marus zaczyna wprowadzać do swych salonów w Stanach Zjednoczonych to innowacyjne urządzenie, które w prosty i przyjemny sposób pozwala klientom na zapoznanie się z aktualną ofertą. Stylowy drewniany stół wygląda raczej jak biurko, kiedy jednak zainteresowany zasiądzie przy szerokim blacie, przekona się, że stanowi o duży ekran. Na nim wyświetlany jest pełny katalog zupełnie wszystkich produktów, które dostępne są w sieci sklepów. Ekran dotykowy posiada wiele wariantów kolorystycznych, dlatego może zmieniać się wedle uznania. Jest to wyjątkowo ekonomiczne i ekologiczne rozwiązanie, ponieważ raz wprowadzony stół służy jako stałe medium dla zmieniających się prezentacji, nie potrzeba wydawać na kolejne drukowane katalogi, zalegające później w magazynach i marnować papieru, tym samym naszych cennych drzew.   

Nie tylko przeglądanie
Wystarczy wygodnie zasiąść przy stole i delikatnym ruchem palca sprawdzić towar. Dodatkowym plusem jest to, że w multimedialnej wersji katalogu możemy znacznie dokładniej obejrzeć asortyment niż na małych fotografiach w papierowych wersjach. Możliwość zbliżenia i obrócenia znacznie ułatwiają podjęcie decyzji, a szczegółowa analiza wzbudza w interesancie zaufanie. Interaktywne katalogi zajmują się produktami dostępnymi w sklepach i online, oferując tym samym absolutnie całościowy wgląd w ofertę. Co istotne klient może robić znacznie więcej niż zwykłe przeglądanie, między innymi będzie mógł oznaczać interesujący go towar, dodać go do ulubionych i do koszyków. Wysokim udogodnieniem jest możliwość przesłania linka do danego produktu na e-maila, jeśli chcemy dokonać zakupu później, w domu, po konsultacji z bliskimi. Ten innowacyjny system posiada też możliwość zaprezentowania nadchodzących nowości, czyli produktów, które lada moment trafią do sprzedaży oraz wyświetla informacje dotyczące najnowszych trendów, także zawsze będziemy na bieżąco.      

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *